Extrainsatt Årsmöte 2021

9 februari, 2021 - 08:30
9 februari, 2021 - 08:45
Digitalt via Zoom

Välkomna till UA Halmstads extrainsatta årsmöte 2021!

Dagordning:

Val av ordförande, sekreterare, protokolljusterare och rösträknare vid mötet

Fråga om årsmötets stadgeenliga utlysande

Godkännande av dagordning

Bestämmande av antalet styrelseledamöter

Val av avdelningsordförande

Val av ledamöter i avdelningsstyrelsen

Val av valberedning

Förslag från avdelningsstyrelsen

Behandling av inkomna motioner

Övriga frågor

Du vet väl att du måste vara inloggad för att inte hamna på eventets reservlista? Logga in först för att ha så stor chans som möjligt att få en plats på alla event. Är du inloggad kan du även anmäla dig till medlemslåsta event!

Är du inte medlem? Du kommer hamna på vår reservlista och får gå på eventet i mån av plats, men våra medlemmar har förtur till alla event. Om du får plats eller inte kommer att meddelas av arrangören några/någon dag innan eventet. Vill du ha så stor chans som möjligt att få plats? Bli medlem i UA!