Årsmöte (2021) - Västerås

23 februari, 2021 - 18:00
23 februari, 2021 - 19:00

Unga Aktiesparare Västerås bjuder in till digitalt årsmöte! Dagordning • Mötets öppnande • Val av ordförande, sekreterare, protokolljusterare och rösträknare vid mötet • Fråga om årsmötets stadgeenliga utlysande • Godkännande av dagordning • Styrelsens verksamhetsberättelse för 2020 • Fråga om ansvarsfrihet för styrelsen • Bestämmande av antalet styrelseledamöter • Val av avdelningsordförande • Val av ledamöter i avdelningsstyrelsen • Val av suppleanter • Val av valberedning • Val av kongressombud • Fråga om att överlåta ekonomiska förvaltningen till förbundet • Förslag från avdelningsstyrelsen • Behandling av inkomna motioner • Övriga frågor • Nästa styrelsemöte • Mötet avslutas Årsmötet kommer att hållas digitalt, länk skickas ut till anmälda (via mail) en stund innan årsmötet börjar.

Du vet väl att du måste vara inloggad för att inte hamna på eventets reservlista? Logga in först för att ha så stor chans som möjligt att få en plats på alla event. Är du inloggad kan du även anmäla dig till medlemslåsta event!

Är du inte medlem? Du kommer hamna på vår reservlista och får gå på eventet i mån av plats, men våra medlemmar har förtur till alla event. Om du får plats eller inte kommer att meddelas av arrangören några/någon dag innan eventet. Vill du ha så stor chans som möjligt att få plats? Bli medlem i UA!